Ξεκίνησε η «μάχη των τιμών» στα ράφια των σούπερ-μάρκετ
Το καλάθι του σούπερ μάρκετ με 51 προϊόντα σε καλύτερες τιμές, γεμίζουν από σήμερα τα ελληνικά νοικοκυριά. Το μέτρο ξεκίνησε να εφαρμόζεται, με τα προϊόντα να είναι μεν ίδια, αλλά διαφορετικά τιμολογημένα ανά σούπερ μάρκετ και σε ιδιωτική ή επώνυμη ετικέτα. Η ηγεσία του υπουργείου ανάπτυξης έκανε ήδη έναν πρώτο έλεγχο, ο ΣΥΡΙΖΑ μιλά για επικοινωνιακό παιγνίδι της κυβέρνησης και οι καταναλωτές επιφυλακτικοί περιμένουν να δουν την αποτελεσματικότητα του μέτρου με το εισόδημά τους να πριονίζεται διαρκώς από τον πληθωρισμό και την ενεργειακή κρίση.